čtvrtek 18. listopadu 2010

Práááázdniny!

Hurá!!!

Tak dneska jsem měla poslední zkoušku!!! To znamená, že odteď mám až do 14.2. prázdníny!!! Nezáviďtě, určitě si to zasloužím, skoro sem neměla prázdniny v létě :) Přesně za týden odjíždím z Brisbane a vydávám se na svoje velké cestování po Oceánii. Už se vůbec nemůžu dočkat, poslední dny sem se nemohla už vůbec učit, všichni už měli volno a měla jsem už plnou hlavu cestování. No ale snad ty zkoušky nějak dopadly....

Abyste měli představu, tak všechny zkoušky tady byly písemné a většina esejového typu. Takže člověk sedne a dvě hodiny píše v kuse eseje. Což teda bez přípravy, pouze s papírovým slovníkem (kde hledat jedno slovíčko trvá týden, takže se na to radši vykašlete), v ruce a bez možnosti přepisovat a doplňovat jako ve wordu je teda fakt zábava :) Pokud budou hodnotit i mou úroveň angličtiny (jakože určitě budou), tak to bude veselé, protože jsem si to po sobě nestihla ani přečíst. Jinak zkoušky jsou tady trochu jiné, žádné taháky, opisování (ono u těch esejí je to vlastně docela jedno), termín zkoušek je jen jeden a někdy s píšou v 6 večer. Vzrůšo co? :) Výsledky budou až za dva týdny, ale snad bych měla projít vším, takže už to fakt hážu za hlavu a soustředím se pouze na prázdninování!

Teďka už mě čekají jen nějaké rozlučkové večírky (i když plno lidí už odjelo pryč, protože jim zkoušky končily dřív), vyřizování různých věcí než odjedu, poslední dny v práci a poslední možnost navštívit místa v okolí, kde jsem ještě nebyla. Takže si to musím ještě užít. Smutno mi je, že už to končí a odjedu z Brisbane, protože to tady bylo bezva...ale na druhou stranu, teď začíná druhá část mého pobytu, což je dlouho očekávané cestování, tak se hrozně těším! Většinu kamarádů tady stejně mám z Evropy, tak se snad brzo uvidíme (nejspíš v Kodani nebo Německu :)) a s některými odjiždím cestovat, takže zas tak dojemné loučení nebude. Ale uběhlo to jako voda (sice teď jak jsem se učila, se to dost táhlo...ale jinak :)!!!

Ještě si mi všichni ozvěte, jak se máte, než se vydám na cesty, jelikož pak už nebudu mít tolik připojení k internetu a budu ráda, když se k němu občas dostanu. A určitě chci ještě vědět, co nového doma! Tak prosím napište! Jinak se mějte krásně a těšte se na další příspěvek asi už z Fidži :D

Paa Marťas

2 komentáře:

  1. Ahoj Marti! Jsme moc rádi, že's úspěšně ukončila studium a máš teď prostor pro cestování. Tvé články jsme četli jako největší bestseler a doufáme, že budeš psát i dál a ty Tvé cestovatelské zážitky si užijeme taky. Přejeme Ti šťastnou cestu, dávej na sebe pozor, zbytečně neriskuj a v pořádku se nám vrať. Zdraví Tě B+D+TJ

    OdpovědětVymazat
  2. congrats Marti!!! :) mooooc si to uziii vsetko :)
    paaa
    m.

    OdpovědětVymazat