pondělí 6. září 2010

Narozeninová páááárty!

Jupí, tak po několika letech, kdy jsem na 1.září létala někde po světě (ne že bych teda teď seděla doma) a nemohla své narozeniny pořádně oslavit, se mi konečně podařilo uspořádat velkou narozeninovou party v australském stylu! Přišlo asi 50 lidí, plno kamarádů a známých, prostě plný dům - hráli sme hry, tancovali, slavili a popíjeli české pivo! Věřte nevěřte, Plzeň i Budvar! Dostala jsem plno dárečků a taky velký čokoládový dort od mých báječných spolubydlících! Takže paráda. Akorát teda to sobotní ráno pak tak přijemné nebylo ;) Ale tak člověk má narozeniny v Austrálii jen jednou za život, né? :)



Ale stejně jsem si to hrozně užila a akorát mě mrzí, že jsem to zase nemohla pořádně oslavit s rodinou a českýma kamarádama! Ale všem vám děkuju, kdo jste si na mě vzpomněli a napsali mi blahopřání! Moc mě to potěšilo.

V sobotu jsme pak s některými stále ještě připitými kamarády vyrazili na piknik k řece. Začal totiž Brisbanský třítýdenní festival a sobotní noc byla plná ohňotrojů. Byla to uplná paráda, trvalo to asi půl hodiny, dokonce nám nad hlavama létala stíhačka, ze které tryskal oheň a vypadala jako ufo! No zážitek!



Abyste si ale nemysleli, tak neděli jsem celou věnovala studiu a psaní eseje, protože dnes mě čekal první test. O jeho úspěšnosti se zatím nechám překvapit, bylo to totiž docela vtipné :)

Zatím pááá Marťula

3 komentáře:

  1. Ahoj Marťo, ta narozeninová párty podle fotek vypadala opravdu bombově! Hledím, kolik přátel už tam máš ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Díík Áďo! No byla to bomba. Ale znáš to, to prostě byla taková ta house party, jak se lidi doslechnou, že ne něco pořádá, tak dorazí plno lidí, takže jsem některé ani neznala. Ale sranda to byla i tak :)

    OdpovědětVymazat
  3. :-D to je jak z amerického filmu :-D Hlavně když to stálo za to!!

    OdpovědětVymazat