pátek 17. září 2010

Viva Mexico!

Tak jsem usoudila, že už je zase načase se s vámi podělit o některé mé zážitky od protinožců! Nemohla jsem se ubránit a nenazvat tento příspěvek Viva Mexico, protože jsem se před několika hodinama vrátila z velké oslavy dvouset let nezávislosti Mexika a byla to uplná bomba! Tančili jsme celou noc, pili tequilu a užívali si latinské rytmy! Paráda :)



Aby to teda ale nevypadalo, že jenom popíjím - minulý víkend jsem strávila velmi přírodně a to rovnou ve dvou národních parcích! Nejdřív jsme se vydali v pátek s mým kurzem biologie na výlet do Lamingtonských deštných lesů a samozřejmě aby byla iluze dokonalá, tak nám celý den pršelo! Takže jsem v blátě a mlze profrčeli celý les, abysme zapadli do hospůdky a nahřívali se dvě hodiny u radiátoru! No Austrálie hadr! V sobotu se ale na druhou stranu výlet moc vyvedl, s ostatníma zahraničňákama jsme zajeli do Springbrooku a užili si krásný slunečný den v lese. Viděli jsme vodopády, laguny, prales a svítící červy. Taky jsme krmili papoušky a viděli dokonce obrovské varany, kteří nás dost vylekali. Takže teď můžu s čistým svědomím prohlásit, že národní parky tady v okolí už mám docela zmáklé.




Tento týden jsem taky konečně měla své dvě prezentace, viděla jsem nefalšovaný australský film o roadtripu třech transvestitů do Alice Springs, na párty dostala na starost čokoládovou fontánu a jahody a koupila si letenky na týden do Darwinu na příští měsíc! Ve čtvrtek pak odjíždím na školní výlet na Fraser Island (což je největší písečný ostrov na světě), kde budem pozorovat brouky, divoké psy Dinga a šnorchlovat o sto šest! Zbytek jarních prázdnin bych ale měla strávit asi pracovně, abych vydělala nějaký peníz na cestování a napsala všechny další eseje, které budu muset brzo odevzdávat!

Za chvíli už bude totiž konec semestru, pak zkoušky a hurá na Fidži! Čas tady neúprosně letí a než se naděju tak budu zase zpátky doma! Tak se pak na mě těšte! Ještě toho mám teda ale dost před sebou a určitě vás o tom budu informovat!

Paa australanka Marťas

1 komentář:

  1. No, co na to říct (teda napsat)!Prostě si to řádně užíváš!!! To už bylo tolik zážitků, že mi přijde, že už tam musíš být věčnost. Když jsem se Tě zeptala na Jitku a tys mi odpověděla, že BUDE bydlet s Evou, tak jsem nejdřív nechápala, než mi došlo, že tady Tvé kamošky ještě vlastně nezačaly chodit do školy.
    Tak si užívej dál, zdraví m....

    OdpovědětVymazat