pátek 3. září 2010

Škola volá!

Ahoj všichni doma!

Teďka jsem se nějak dlouho neozvala, protože se toho zas tolik zajimavého neudálo a hlavně jsem měla docela dost práce. Tak jak to vypadalo během prvních pár týdnů, že tady jenom prázdninuju a nic nedělám, tak teď už se bohužel semestr přehoupl o kus dál a představte si, že po nás dokonce chtějí nějaké úkoly! :)

Takže poslední dobou jsem strávila dost času nad esejí do mezinárodních vztahů, přípravou skupinových prezentací a teď v pondělí mě dokonce čeká první test z biologie! No bude to docela hrůza, ale snad to nějak zmáknu. Každopádně jsem ještě v životě nestrávila tolik času v knihovně (ale to bude dáno i tím, že mám hodně volného času na kampusu, tak tam musím posedávat). S klokanním předmětem už jsme se taky vypravili na první výlet do národního parku. Bohužel nám ale celý den pršelo, a tak jsem v dešti museli vyplňovat všechny úkoly, které jsme pak odevzdávali a bylo to teda náročné. Ale dozvěděla jsem se i plno nových věcí a snad bude přístě na výletě lepší počasí. Tak to by ale stačilo o škole...(někteří si totiž stěžovali, že o škole vůbec nepíšu :)

Jinak jsem poslední dobou trávla dost víkendů v Brisbane, protože jsem musela často chodit do práce - minulý víkend jsem dokonce musela vstávat o půl třetí, abych mohla od pěti pracovat (tj. rozdávat párky a opečenou slaninu) na velkém charitativním běhu v centru). Navštívila jsem místní trhy, kde jsem konečně narazila na levnou zeleninu a ovoce a zase jsem vyzkoušela wakeboarding - tentokrát už jsem ale skoro profík :) Každý týden taky chodím tancovat, už umím salsu, chachu, bachatu a plno dalších latinskoamerických tanců! Je to fakt sranda a dokonce nás tam chodí stejný počet kluků a holek (což by se teda v ČR fakt nestalo).

No a tento týden jsem měla ve středu narozeniny, které jsem strávila bohužel většinu ve škole, ale večer jsme to vyrazili trochu zapít a byla to sranda. Nicméně dneska (pátek) pořádám u nás velkou narozeninovou party, tak už se moc těším a jsem zvědavá jak to dopadne. Měla by zase přijít kupa lidí a kamarádů, tak to snad pořádně roztočíme! V sobotu pak všichni vyrážíme na piknik do města, protože začíná Brisbanských festival a bude všude plno ohňostrojů! Takže hurá, konečně si odpočinu od učení a užiju si jaro (prvního září tady totiž byl první jarní den - na nějakou rovnodennost si tady moc nehrajou a navíc už začíná pěkný pařák :)

Brzo se ozvu se zážitkama z narozenin!

Paa Marťula

P.S.: Joo a vlastně...k narozeninám jsem si pořídila letenky na dva týdny na Fidži! Jupíí to bude paráda na konci semestru :D

Žádné komentáře:

Okomentovat