středa 14. července 2010

Rychle zpravy z Brisbane!

Omlouvam se vsem, kteri ctou muj blog a tesi se na dalsi zpravy. Tedka je toho hrozne moc a mela sem fofry, chodili sme s Kubem po Sydney, navstivili vsechno mozne, dostali se do Brisbane, zaregistrovali se na univerzite a pustili se do hledani bytu! Dobre zpravy jsou, ze se mi povedlo sehnat pokoj celkem rychle a ted nam jeste zbyvaji ctyri dny, abysme prosli Brisbane a vsechno mozne kolem. Navic nemam moc pristup na internet, takze fakt nestiham psat ani blog, nahrat fotky ani odpovidat na e-maily. Ale slibuju, ze az Kube v sobotu odleti a budu mit cas, tak vsechno napravim, a dam vam vedet, jak jsme se ty dva tydny meli!!!! Zatim posilam vsem pusu!

Australanka M.

5 komentářů:

  1. Mářo, seš šikula, jsem ti to říkala, že určitě nebudeš mít problém s ničím, že to všecko zmařkuješ levou zadní! ;-) Tak užívejte a těším se na report, který bude následovat. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Eště bych se mohla aj podepsat, že? :D BLÁŇA :D

    OdpovědětVymazat
  3. Klára Růžičková 14 červenec v 13:38
    Martuli, taky jsem nebyla moc an netu. radeji ho ted moc nepoustim - studium fyziologie....:)cha....no moc cha nee, jsem nervozni uz ted a to jeste tri tydny... myslim na tebe, hlavne bud opatrna,at se ti nic nestane, cokoliv... bo ja te nebudu moc jet zachranit, vis jak , jeste jsem nikdy neletela, ztratila bych se uz u hlavniho vchodu na letisti....jinak mame s Vercou novy privat - super, az na to, ze v byte nad nama aasi mlati chlap zenskou- furt breci....minuly tyden tam byli aj policajti.takze trosku psycho.... porpve, kdyz jsem to slysela, tak se mi udelalo uplne zle...ja jsem ted doma, musim na rehabilitace s kotnikem, nejsu z toho moc nadsena, ale snad se neco naucim - dnes jedem koupit vetrak, ptz v pokojiku je takove vedro, ze se tam strasne blbe dycha..coz pro uceni neni moc dobre( viz fyzolo. - okyslicovani meho maleho mozecku:))uz mi z tohohrabe, vcera jsme se bylz podivat jak ta zkouskas probiha, pustil nas si sednout dozadu a poslouchat....neni to tak hrozne jak jsem myslela,ale staci se trosku zaseknout, znervoznet, neco poplest a hned letis....ale marketa to dnes dala, tak musim i ja...uz su z toho trosku na prasky, bo dalsi termin je az v zari....a cele prazdniny stravit nad rozkladfem bilkovin apod...to mi asi jebne.....martulino,at je vse oka! posilam pusu za leve ucho:)

    OdpovědětVymazat
  4. chichi hezke profilove foto vid.)))))
    jinak jeste (mam pauzu po obede) - s lukasem - uz nam dela slecna navrh toho podkrovi, budu mit vlastni satnuuu:).....no, uvidime, beru to tak s nadhledem, jeste to muze dopadnout jakkoliv , napr. me finsko, hezky doktor - ortoped:))))to byl ftipek:), s lukinem dobry, akorat jak jsem tam ted byla,tak me stvalo, ze se musim ucit a on ma volno, tak sem byla protivna:)))su hodna pritelkyne vid. tak ho ted radeji do konce fyzioly nechci moc videt:)...Bugsik ma furt nejakou plisen na krku, z vody v rece... doufam, ze nam nevypelicha:) jiank je hodny, s lukinem za mnou nekolikrat prijeli na tabor, tak si hral s deckama... ty byly nadsene, ptz je poslouchal (on rad posloucha, kdyz ma nekdo v ruce rohlik:) nebo klacek) ...nooo tabor byl fajn, decek nakonec jen deset- furt sem zrala sladke:))) bezva brigada:) na konci srpna mozna dalsi... a v zari je du do chorvatska juchuuu.delame si s vercou dovolenku.....brigada bude asi tam, jak ma kikina. uz jsem se domlouvala, tak snad to vyjde. plus bezplatne v olomouci a naky jazykovy kurz...snad to vsechno vyjde jak si planuju....dale -bracha stale nema praci, furt se poflakuje ....nu coz, ale stve me ,ze spi az do jedne a ja uz se od rana ucim...:)
    co jeste me napadaaa....asi uz nic:)....opatruj se!!! jo jesteee- byla jsem na te svatbe- hezke, moc....ale nebrecela jsem - dobry coo:) jsem se drzela:) simci to moc sluselo....uz se tesim az se budem vdavat my dve:))))chachaa.)

    OdpovědětVymazat
  5. vsechno neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej k svaaaaaaaaaaaaatku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat