čtvrtek 1. července 2010

A vzrůšo může začít!

Milí přátelé,

vítám vás srdečně při čtení mého australského blogu! Teď je deset hodin ráno, čtvrtek 1.7.2010. Pobíhám splašeně po domě a hledám, co všechno mám ještě přibalit do svého australského baťůžku. Včera při velkém balení jsem totiž zjistila, že jsem byla tak vyděšená z toho, že se mi nepodaří nabalit do 20 kilo na 7 měsíců, že jsem už vše tak zredukovala a při finálním nabalení mi batoh hlásil neuvěřitelných 13 kg!!! Nastala tedy panika a neustálé hledání toho, co ještě na mou velkou cestu přibalit. Přihazuju pitominy, rychle tisknu různé dokumenty, stahuju průvodce, nabíjím mobily a prostě se snažím ještě rychle uvědomit, co všechno je potřeba.

Letadlo mi odlétá dnes v 18:45 z Vídně, kam mě dopraví mí drazí rodičové na poslední dojemné rozloučení. Pak už pofrčím směrem Zurich (ano trochu si zaletím, ale co se dá dělat) a odtud do Soulu a dalším strojem do Sydney. Celkem asi 30 hodin cesty, takže na místo dorazím v sobotu 3.7. v 6:20 ráno místního času. Bože, to bude teda zážitek! Balení Kinedrylu a prášků na spaní to ale jistí.

No nebudu vás tady zdržovat tím, jak se mi trošku nervozitou stahuje žaludek (jsem sice cestovatelka, ale hold tohle je výlet s velkým V) a raději vám popřeju veselé čtení mých dalších příhod a poprosím o všelijaké komenty a vzkázky - aspoň si tam nebudu ze začátku připadat tak sama! Na další příspěvek se už můžete těšit od protinožců, kolem mě budou skákat klokani, na klíně mi bude sedět medvídek koala a výhled budu mít na Operu v Sydney!

Tak držte palce, ať všechno dobře dopadne!

Australanka M.

5 komentářů:

  1. Marťo, 30 hodin cesty?????? Ozvi se až to ve zdraví přežiješ, těšim se na další zápis.

    xoxoxo nebo-li Hugs and Kisses
    Bývalá spolucestovatelka
    G

    OdpovědětVymazat
  2. No,asi teď někde roluješ naposledy po evropském betonu. Za deset minut máš odlet z Zurichu a já si přeji, stejně jako ty, ať je zítra půl 11, máš to za sebou,sedíš na letišti a mně ať přijde na mobil moje první SMS z Austrálie.
    m...

    OdpovědětVymazat
  3. Jupí, první část cesty za mnou a už si pěkně surfuju na korejském internetu. Brzy se už snad ozvu z Austrálie. Zatím!

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jupí!!! Právě jsem sledovala Tvé přistání na australskych aerolinkach a pípla mi doručenka mé zprávy! Tak jsi na zemi!!!! A máš dokonce na rozdíl od Soulu i signál.Vítej u klokanů!!!!!!!!!!!!!
    m...

    OdpovědětVymazat
  5. Co to máš tady na blogu za čas!?!?
    V Austrálii je po 6 ráno, tady po 10 večer a Ty tu máš po 1 odpoledne!?!
    m...

    OdpovědětVymazat